Red Bull Hero Vodafone Kotug Bjorn Borg
John Frieda IDenT Nintendo Rabobank Blend
Sanoma Digital Boomerang L'oreal AdLantic
MTV Keune Sogeti Hema Mee West-Brabant
Pelgrim Elsevier Opleidingen Online marketing group Ricoh Pickwick
Diabetes Fonds Monsterboard Xtandit BDO Microsoft
GUHL Livingstone MKB La Place Grand'Italia
ING Van Wijnen USG Bolton Esprix
A.S.R. Bone Cooper & Cross 7Ditches Huisartsenpost Amstelland
Republic M Schoolfinfo XS4ALL TMP&CO
Eneco Republic M Rabobank John Frieda Hema

Online videoproducties, animaties, concepts en formats

 

6Box Media is producent van kwalitatief hoogwaardige online videocontent en ontwikkelt creatieve concepten en formats voor videoproducties en programma's. Online video is tegenwoordig onmisbaar in de marketingmix van elk bedrijf. 6Box Media helpt bij het kort en krachtig communiceren van de gewenste boodschap. Naast de productie ontwikkelen we ook het creatieve concept op maat voor uw bedrijf. Voor uw eventregistratie, bedrijfsvideo, webcommercial of viral video bent u bij ons aan het juiste adres.

Overons  

Over Ons

6Box Media is producent van online videocontent, animaties, concepten en formats.

Wat?

6Box Media produceert elke gewenste vorm van online videocontent.  Enkele populaire voorbeelden van mogelijke producties zijn:

- Eventregistratie

- Bedrijfsvideo/promo

- Animatie

- Webcommercial

- Viral video

- Live registratie & Live Stream

- Reportage

Waarom?

Waarom kiest u voor een online video? Vanwege twee simpele principes: beeld trekt en zien is geloven. Online zijn er miljoenen paden die bewandeld kunnen worden. Hoe vestigt u de aandacht op uw bedrijf? Online video is hier de manier voor. 6Box Media zorgt ervoor dat op de juiste manier uw boodschap kort, helder en aantrekkelijk gepresenteerd wordt.

 

Hoe?

Wij hebben een scherp oog voor de juiste balans van een video. Een online video dient kort en krachtig te zijn met prikkels op de juiste momenten. Op deze manier wordt de aandacht van de kijker vastgehouden. In ons productieproces houden we scherp in de gaten hoe de paar minuten beeld worden ingevuld. Een goede online video is namelijk meer dan alleen mooi beeld en geluid. Achter de producties van 6Box Media zit ook een gedachte.

Voor wie?

6Box Media produceert zowel voor bedrijven, mediapartijen als particulieren. Hierbij sluiten we geen enkele partij uit. Wij produceren zowel voor het MKB als voor de grotere bedrijven en mediapartijen in binnen -en buitenland. We zijn online videoproducent voor o.a. Vodafone, Red Bull en Eneco. Daarnaast werken wij voor gerenommeerde reclamebureaus zoals TMP&CO, Cooper & Cross en Bone. 

Wie?

6Box Media bestaat uit een jong team van professionals. Onze cameramannen en editers staan graag klaar om uw video, commercial of programma op de best mogelijke wijze te registreren. Ons creatieve team denkt met u mee als het gaat om het ontwikkelen van een videoconcept of format. De projectmanagers van 6Box Media nemen al het geregel rondom de opname en productie bij u uit handen en staan op elk moment klaar voor al uw vragen. Het team van 6Box Media staat u graag creatief en flexibel ten dienst! 

Interesse?

Bent u geïnteresseerd in online video? Neem dan contact met ons op via de gegevens zoals vermeld in het contactformulier op deze website.

Graag nemen we in een (vrijblijvende) afspraak uw wensen door en stellen aan de hand hiervan een productieadvies op. Hierbij ontwikkelen we, indien gewenst, ook een concept of format op maat.

Overons  

ONS WERK

Overons  

CONTACT


Veld6 Producties

Niasstraat 1 - 3531WR - Utrecht
+31 (0) 30 291 9919 - info@6boxmedia.com


Nieuws
 
Meer nieuws
 
  • Column Bas van Brecht: The Vote of Holland

    12-09-2012


    Het politieke debat zal nooit meer hetzelfde zijn. Zoveel is duidelijk na de grote debatteershows van RTL tijdens deze verkiezingsstrijd. In 2002 schudde Pim Fortuyn de Nederlandse politiek op met zijn charismatische verschijning, prikkelende oneliners en spectaculaire opkomst. We waren live getuige van het demasqué van meneer Melkert die sindsdien zelden meer in het openbaar gesignaleerd is. 'Pim' mocht het uiteindelijk niet meemaken om als glorieuze overwinnaar uit de bus te komen. Dat hij de Nederlandse politiek voor altijd veranderd heeft is anno 2012 wel heel duidelijk.

     

    De media speelden in op de veranderde eisen die er aan een lijsttrekker worden gesteld. Een lijsttrekker moet niet alleen uiterst bekwaam zijn, kennis van zaken hebben en een visie waar geen speld tussen te krijgen is.

     

    Lees hier verder.      (Bron: Nederlandsmedianieuws.nl)

  • Beste meneer De Mol...

    16-03-2012


    Bij deze wil ik u laten weten dat ik de uitzending van Nova College Tour met u in de hoofdrol zeer heb gewaardeerd. Ik vond het inspirerend om te horen hoe u de periode van begin tot nu heeft ervaren en hoe u zich hierin heeft ontwikkeld.

     

    Het deed mij ook goed om te zien en te horen dat bescheidenheid een groot goed voor u is. U bent tenslotte toch de man van de commerciële televisie zoals we die in de huidige vorm kennen.Gaan zweven bij zoveel succes is natuurlijk heel eenvoudig.

     

    Realisme en bescheidenheid houdt iemand aan de top. Alleen moet ik wel zeggen dat een beetje vooruitkijken en dromen ook verder helpt. Daarom ben ik eerlijk gezegd een beetje geschrokken over de door u uitgesproken visie dat televisie zoals we dat nu kennen nooit zal verdwijnen.

    Lees hier verder.      (Bron: Nederlandsmedianieuws.nl)

  • Internet anno 2011 in cijfers

    24-01-2012


    Net als vorig jaar heeft Pingdom ook dit jaar weer een mooie 'state of the web 2011'samengesteld'.

     

    Ook dit jaar hebben we met z'n allen weer enorm veel webpagina's bezocht. Zo zijn er in 2011 300 miljoen websites bijgekomen. Het aantal internetgebruikers is gegroeid naar 2.1 miljard. In Nederland maakt 88% van de bevolking gebruik van de mogelijkheden van het web.

     

    Daarnaast zijn er het afgelopen jaar meer dan 1 biljoen video's bekeken en worden er elke dag 4,5 miljoen nieuwe foto's naar Flickr geupload.

     

    Lees hier veder.

    (bron:http://www.marketingfacts.nl)

  • Interview creatief directeur Veld6 over online video

    12-01-2012


    2012 kon nog wel eens het jaar van online vide worden. Veld6 produceert online video content, concepten en formats voor Red Bull, Vodafone, Rabobank, Keune, Pelgrim, Bjorn Borg, RTL en SBS. Wij bellen voor de laatste stand van zaken met Bas van Brecht, creatief directeur bij Veld6 Producties.


    Dag Bas, hoe gaat het met Veld6 Producties in het algemeen en met jouzelf in het bijzonder?
    'Ha Bas. Het één hangt natuurlijk wel een beetje samen met het ander. Maar met Veld6 gaat het erg goed en met mij dus ook. We hebben hier allemaal erg veel zin in dit jaar.'

     

    Lees hier verder: Communicatienieuws.nl

  • 5 tips om YouTube video’s beter vindbaar te maken

    10-01-2012


    Na Google is YouTube de grootste zoekmachine ter wereld. Voor ik begin aan vijf tips even een aantal (indrukwekkende) cijfers:

     

    - Elke dag worden meer dan drie miljard video's bekeken
- Elke minuut wordt er 48 uur aan videomateriaal geüpload.
- YouTube wordt elke maand bezocht door 800 miljoen unieke gebruikers


     

    YouTube wordt geregeld ingezet als promotiekanaal, zodat naast uw website ook uw video's beter worden gevonden en bekeken. Hierbij 5 tips om uw YouTube video's beter vindbaar te maken.

    Lees hier veder.

     

    (Bron:www.marketingfacts.nl)

  • De volgende ronde voor Google TV

    10-01-2012


    Google lijkt vastberaden in haar strategie, om hoe dan ook van Google TV een succes te maken.

     

    Tot heden zijn we vooral met veel marketing geweld geconfronteerd, maar bleven tastbare resultaten uit en heeft de CEO van voormalig partner Logitech, vanwege het enorme negatieve resultaat van de Revue box, zelfs het speelveld moeten verlaten.

     

    Aankomende week op de Consumer Electronic Show (CES) in Las Vegas zal Google TV middels een reeks van partners zijn herintrede maken.\

    Lees hier veder.

     

    (Bron:www.marketingfacts.nl)

     

  • Top 10 online video trends van 2011

    05-01-2012


    Met 2011 in de geschiedenis boeken is het natuurlijk tijd voor een terugblik op de video trends van het afgelopen jaar.

     

    Met een enorm publiek heeft online video nogal wat impact gehad; van de dominerede rol van YouTube en de supersterren die voort heeft gebracht tot de knieval van de mobiele providers door mobiel gebruik van video en de dood van Flash.

     

    Een overzicht van de top 10 online video trends van 2011 en een vooruitblik wat we in 2012 kunnen verwachten.

     

    Lees hier meer!

  • Nu.nl: 'Youtube gaat tv-kanalen aanbieden'

    27-09-2011


    AMSTERDAM - Youtube voert gesprekken over het aanbieden van voorgeprogrammeerde kanalen meer vergelijkbaar met de zenders die mensen via hun televisie bekijken.

     

    Op dit moment zouden de contracten worden afgerond om meer dan een dozijn kanalen vast te leggen. Deze kanalen zouden voorgeprogrammeerde content uitzenden rond brede thema's als sport en mode.

     

    Als alles doorgaat zou Youtube daarmee een grotere concurrent worden van de gebruikelijke tv-zenders. Bovendien kan de dienst gebruikt worden om een succes te maken van Google TV.

    Wanneer de nieuwe dienst met voorgeprogrammeerde kanalen gelanceerd wordt, konden de bronnen niet zeggen. Wel is duidelijk dat Youtube in de afsluitende fase zit wat betreft het sluiten van contracten.

  • Vodafone stapt in televisie

    15-08-2011


    Vodafone gaat in Nederland tv aanbieden. De telecomgigant wil daarvoor de netwerken van Reggefiber en KPN gebruiken,
    Vodafone start de activiteiten in negen gemeenten waar Reggefiber een glasvezelnetwerk wil aanleggen. In oktober wordt dit verder uitgebreid naar 768.000 huishoudens die al een aansluiting op het snelle netwerk hebben. Begin volgend jaar volgt dan het kopernetwerk van KPN.
    Vodafone zegt met televisie te willen beginnen nu de grenzen tussen mobiel internet, vast internet en televisie steeds verder vervagen. Telecombedrijven zullen uiteindelijk op alle terreinen actief moeten zijn om klanten voordelige gebundelde diensten te kunnen aanbieden.
    'Wij zijn er klaar voor. De markt ook', aldus Bart Hofker, directeur consumentenzaken van Vodafone in het FD. Volgens het bedrijf moeten klanten straks met een iPad alle tv-zenders kunnen bekijken.

    Bron: AFN/FD

  • Online succes

    16-06-2011


    Voor het luxe haarproducten merk John Frieda produceerde Veld6 onlangs 5 video's met het muzikale cabaretduo Speelman & Speelman. In Haarlem en Bloemendaal maakten wij opnames waarin Speelman & Speelman een ode brachten aan alle blonde vrouwen van Nederland.

     

    De Facebook gebruiker kan vervolgens via de pagina van John Frieda de video doorsturen naar zijn of haar blonde zus, moeder, vriendin, hartsvriendin of collega. 

     

    De campagne is een groot succes gebleken. Wat ook een mooie vermelding heeft opgeleverd op toonaangevende website Frankwatching.com. Op deze site is de campagne opgenomen in de top 5 van online campagnes van deze maand. 

    Bekijk de video's ook, hier op onze website of op de Facebook pagina van John Frieda onder de tab 'Sheer Blonde Tour' 

  • Nieuwe website

    08-06-2011


    Na een lange ontwikkelperiode is het dan eindelijk zo ver: de lancering van onze nieuwe website. Sinds de start van het bedrijf is het snel gegaan met Veld6. Daarom vonden wij het tijd voor een nieuwe website die aansluit bij onze huidige diensten.

     

    Zo vindt u hier onze laatste producties en is er voor onze klanten een eigen omgeving waar de video's, ook tussentijds, kunnen worden bekeken.

     

    We zijn met Veld6 met mooie dingen bezig in binnen -en buitenland en zullen u vanaf deze 'social' plek hier ook verder van op de hoogte houden.

     

    Wij hopen dat we u met deze nieuwe website een goed overzicht van onze diensten en producten bieden.

     

    Bedankt voor het bezoeken van onze website.